Kurum İçi Müzakere Yönetimi programı ortak hedefe yönelik süreç yöneten tüm birim ve birim yöneticilerinin birlik bilinci ile yapıcı, yaratıcı ve ikna edici müzakere becerilerinin gelişimini hedefler. Bireysel hedefler, departman hedefleri ve kurumsal hedeflerin hizalanmasını önceliklendiren bu stratejik iletişim yaklaşımında, farklı durum ve farklı kişileri yönetmek, diğer bir ifade ile durumsallık esastır.
Kurum İçi Müzakere Yönetimi programı ortak hedefe yönelik süreç yöneten tüm birim ve birim yöneticilerinin birlik bilinci ile yapıcı, yaratıcı ve ikna edici müzakere becerilerinin gelişimini hedefler. Bireysel hedefler, departman hedefleri ve kurumsal hedeflerin hizalanmasını önceliklendiren bu stratejik iletişim yaklaşımında, farklı durum ve farklı kişileri yönetmek, diğer bir ifade ile durumsallık esastır. Büyük resmi görebilmenin ve yönetebilmenin öncül bileşeni ise öz farkındalık ve öz yönetimdir.
Programda, farklı yönetsel kademeler arasındaki koordinasyonun aksaksız sağlanması, bilgi paylaşımının üst düzeyde gerçekleşmesi ve diğerlerinin bakış açısıyla da iletişimin yönetilmesi esas alınır. En zor süreçten en basit süreçlere kadar bilinçli bir farkındalıkla önce kendini, sonra diğerlerini doğru anlama ve hissetme yaklaşımına odaklanan programda derinletilmiş algı ve genişletilmiş gözlem ilkeleri üzerinde durulur.
İhtiyacınıza uygun eğitim proje önerilerimiz için lütfen bize ulaşın.